ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: جمعه 12 آبان 1396 ساعت: 0:36
خوشم نمیاد از دردودل کردن...
چون هیچکس جز خودت نمیتونه درکت کنه!!!
شاید بی تفاوت از درده دلت بگذره...
شاید سنگ رو یخ بشی
شاید ترحم کنه...
بنظرم دردودل کردن خیلی مزخرفه!
دلم نمیخواد با کسی دردودل کنه...
حتی اگر قلبم از درد بپکه!
باید این عادت بدت رو ترک کنم
هرچقدرم بد باشم...بازم من بنده اشم....
هرچقدرم عهد بشکنم و از چشم خدا بیوفتم
بازم مطمئنا دوستم داره...
خدا که هست چرا غیر از خدا!؟؟
نگو نگو نگو فاطمه!
منِ در حال تغییر...ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: جمعه 12 آبان 1396 ساعت: 0:36
ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: جمعه 12 آبان 1396 ساعت: 0:36
ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: جمعه 12 آبان 1396 ساعت: 0:36
ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: جمعه 12 آبان 1396 ساعت: 0:36